Lite dagbok

Ännu en dag att trampa vatten... om min jobbsituation kunde lösa sig nån gång. NÄR ska jag gå vidare och ägna mig åt något annat än Synsam? Räknar ner timmar nu. Visst, jag tycker fortfarande om mitt jobb men när man vet att något ska hända men inte när så är det outhärdligt! Jag kommer att sakna mitt jobb och alla jag har omkring mig på dagarna. Hoppas att framtiden kommer att fylla det tomrummet med råge.
Imorgon ska jag vidareutbilda mig med MaryKays produkter som är väldigt bra! Kul att jobba med produkter som man verkligen kan rekommendera från hjärtat. Har just fått hem en kartong med kosmetika. Det är roligare än julafton var när jag var barn! Har byggt upp ett ganska bra lager så snart kör jag igång med mina hudvårdsklasser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0