Min första blogg


Kan inte hålla mig längre. Måste tillslut ha en blogg för att skriva av mig lite. Har bevakat en del andras bloggar och de är ju inte så upptagna som man kan tro. Det är nog det  som mina vänner tror om mig också, att jag är så hilmla upptagen. Det är jag också men jag börjar hiitta luckor nu, eller skapa mig luckor till att inte jobba och göra annat eller för att inte föra någonting alls. Mitt nya liv börjar nu!
Idag har Fanny och jag varit på sjukan. Hon får fortfarande attacker efter att ha operaerat bort gallblåsan. Det vara ok och normalt att ha anfall även efter operationen. Hon får så ont att hon gråter och säger att det känns som att föda barn...
Därefter åt vi en myslunch på Fresco, en härlig chevrésallad. John sällskapade oss. Därefter gick vi i många affärer i Sturegallerian men shoppade inget. Vi hittade däremot en del i Östermalmshallen. Lax och en superläcker tårta till morgondagens middag med Carina och Laila. Det ska bli så kul!
Marion önskar jag en helmysig 45-årsdag. NK firade henne med ballonger upp till taktet!!!
Fanny har haft förfest här med 8 tjejer- kul att prata med dem lite. Christer och AnnMarie ska flytta till järna! Måste kolla om det stämmer!
Frida, Filip, Fanny och Ludde är här nu - John och jag får förpassa oss till vårt rum, kolla resultatet på Let´s Dance.




SKA beställa dem när jag bestämt mig för vilken färg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0