Lämna jobbet

Innan helgen var det sista dagen jag var i butiken när det var öppet. Sista gången jag slog ut kassan, sista gången i vår Synsam-historia. Det känns väldigt konstigt. Ungefär som att gå på semester men ändå inte. Den här veckan har jag inte behövt fundera på var som händer i butikerna för det rör inte mig. Hoppas bara att personalen trivs med sin nya arbetsgivare. Stor omställning med nytt datasystem, nya rutiner, bågar, glas, linser m.m.
Nya livet har ännu inte riktigt kommit ikapp mig. En hel del pappersarbete återstår men jag jobbar hemma och det är så skönt! Jag kan planera så det passar mina andra aktiviteter. Det går bra med hudvårdsklasserna, det är SÅ kul! Det konstiga är att gästerna beställer inte det jag tror...då blir det svårt med lagerhållningen också. Ikväll köpte INGEN rengöringen men däremot lipliner, mascara, fuktkräm, remover m.m. Det ljuvliga handsetet älskar alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0